Thursday, February 26, 2009

izz86, CS-W110 & ....

hehehe... dah agak lama aku tak post kat blog aku ni...
bkan ape... sjak kblakngan ni agak bz n tnet wat hal.... agak ssah skit nak online sbnar nye...

hmm.... tngk pda title kali ni msti dah tau kan apa bnda yg aku nak bincangkan dalam post kali ni kan... hehehehe...
CS tu singkatan utk cubershot sebenarya... aku saja letak short form... malas nak letak nama panjang2 kat title tu...

CS-W110 ni aku baru ja beli awal tahun ni... tapi dah banyak gambar yang aku ambil guna cam ni... sekarang kalo tengok kat dia nye count dah cecah 2,783 dah... hmm... jumlah yang banyak tu dalam tempoh 2 bulan...

bagi aku CS-W`110 ni qualiti gamba dia ok... baik utk jadi kan cam latihan sblum bertukar ke cam jenis SLR... dalam cam ni pun banyak fungsi2 yang best2... antaranya auto program, smile shutter, soft snap, landscape, twilight potrait n lain2 lagi...

aku paling banyak ambil bambar guna auto program... bagi aku bila guna auto program ni kita boleh setkan focus length, focus area, EV (exposure correction value) n lain2 lagi... ikut kesesuaian tempat dan cahaya yang d perlukan untuk menjadikan gambar yang di ambil nampak cantik dan berkualiti.

so kat sini aku nak kongsi beberapa keping gambar yang aku ambil dari CS-W110 ni...










ni la antara pic2 yg aku ambil... kalo nak tengok lain2 @ download pic aku leh lawat ke web album aku kat Picasa Web Album dengan click kat gambar My Capture Picture kat sebelah ni...

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by izz86