Tuesday, November 25, 2008

DREAM CAME TRUE???

hmm... dah smnggu rasa nya aku tak post kat sni... aku bizi skit skrang ni... ade bnyak keja kena buat... hmm... so lpas je abis final jumaat ari tu aku btrut2 trun BP cari sumber tajaan utk program aku tu... letih gle2 beb... kluar pg blik mlm... hmm... ape pun kena la buat gak kan sbb nak run gak program tu kan.. harap dapat la jadi kenyataan... huhuhu...


hmm... dalam 2-3 ari ni kan aku banyak jumpa ragam orang,... mcm2... ngan ragam member aku yang sama2 buat keja...orang2 awam... n lain2 lagi... tapi yang paling best nye ble tengaok ragam member2 kita untuk dapatkan duit tajaan dari kedai2 sekitar Batu Pahat... hehehe... ade yang ble bos dia kluar tak bleh cakap la... ade yg excited sngat... n macam2 lagi la... hehe... 

so ape yang aku harap kan program yang aku rancang kan tu dapat la berjalan mengikut perancangan... dengan kerja n tenaga yang dah keluar harap dapat la kami semua pergi n menikmati hasil usaha n penat lelah dengan gembira... 

tapi ape yang kurang sedap sebenarnye ade beberapa orang ahli kumpulan menarik diri sekarang ni... ari kamis lepas aku n beberapa orang ahli kumpulan ade buat appoinment ngan TNC HEP kiteorng... utk berbincang status program ni... aku ingat cabaran yang di beri oleh TNC tu dapat diaorang jadi kan semangat untk bukti kan bahawa walau apa pun yang terjadi n walau pun pada masa tu kewangan masih belum mencukupi... tempoh yang di beri oleh TNC ari tu adalah untuk mencabar kemahiran menyelesaikan masalah yang n soft skill yang ada pada pelajar... memang nampak mustahil untuk mendapat apa yang di kehendaki oleh TNC dalam masa 1 minggu... tapi bneda yang mustahil akan menjadi tidak mustahil sekiranya kita memberi sepenuh komitment n bagi segala tenaga n idea untuk selesai kan masalah tersebut...

so sekarang ni aku masih sibuk mencari tajaan dari syarikat persendirian n syarikat besar untuk membantu sumber kewangan yang program ni perlu... sekarang ni aku akan membuat apa yang di katakan oleh orang mustahil menjadi tidak mustahil... INSYAALLAH...

"nikmat kejayaan akan di rasai apabila kita membuat sesuatu dengan usaha yang gigih"

"yakin pada diri adalah senjata utama untuk berjaya"

"doa dan tawakal adalah jalan terakhir selepas kita berusaha"

"impian setinggi langit perlukan usaha seteguh matahari"

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by izz86