Tuesday, November 04, 2008

one down.. three to go..


emm... 1 paper dah lpas smlm.. so tinggl lg 3 paper lg.. harap yg baki ni soalan dia tak la susah sangatkan. baru la boleh naik skit pointer sem ni. dah 3 sem pointer aku jatuh.. truk btul la aku ni.. hmm smlm nye paper agak susah.. tp bak org kate yang dah lepas tu biar kan blalu kan... so skrang ni kena la tumpu yg baki lg 3 ni.. sok ade satu paper n pas tu gap seminggu lbih bru la sambung blik.. lama tul la nak tunggu..nasib badan kn kena la tunggu lama2... hmm...



so sok paper Power elektronik yg tak berapa power bg aku..hehehe.. tu la masuk class asik tido je.. kan dah tak de power.. jangan jadi macam aku k.. masuk class tu dengar la ape yg lecture cakap n ajar kat depan tu.. kalo tak nanti tak tau ape yg dah belajar susah lak nak jawab test n final exam..



emm ni la subjek aku nak jwab sok.. nak study macam malas je malam ni.. tak de mood lg nak study.. tengok je la buku n module ni malam ni.. huhuhu...





ni la antara isi2 dalam module n buku power elektronik yg aku belajar.. ni baru first chapter baru tak chapter 2,3 n lain2 lagi.. tak tau la sempat ke tak nak study sok pagi sebelum exam sok ni.. hmm... ape pun gud luck la pada semua member aku sok n sape2 yang exam sok.. buat la tbaik utk exam ni.. ingat kita study ni bukan nak lulus n dapat kptsan yg cemerlang.. tp kita study ni kerana ALLAH.. baru la ilmu yang kita belajar ni berkat sampai ke akhir hayat..

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by izz86