Tuesday, April 07, 2009

accident... :(

huhuhu... tgh ari td aku kluar ke parit raja menaiki moto kawan aku...

ape yg sedih nye aku exciden ngan moto masa nak blik... huhuhu... nsib baik tiada ape2 yang rosak n tak de kecederaan ape2...

sebelum tu aku sebenar nya tengah print out Prosiding paper untuk d hantar pada panel psm aku... tengah2 aku print ink printer abis so aku pun g la pingam moto kawan aku untuk membeli ink printer. agak klam kabut kerana tarikh akhir antar prosiding paper tu dah lama lepas... so memang klam kabut la aku ari ni...

sampai kat parit raja aku keluarkan duit kat maybank sbb dah tak de langsung duit dlm poket aku dari semlm hingga td... hehehe... lpas tu aku pu g la kdai komputer utk membeli ink. lpas aku bli ink tu mcm biasa aku naik moto n mulakan perjalanan... pastu sblum aku kluar ke jln besar aku nampak mamat ni bawa moto mcm tak tau arah nak g kemana... mula2 dia bawarapat ke kiri... pas tu bla aku dah dkat ngan dia tiba2 dia belok nak msuk ke simpang kanan... masa tu aku dah agak laju tapi aku dah beware ngan dia dah... aku dah lari ke kanan skit... pastu ttba di pun laju je nak msuk kae simpang tu tanpa bagi signal utk msuk ke simpang tu... sib baik la aku smpat break n berlaku la perlanggaran kecil tanpa merosakkn apa2 bahagian moto... huhuhu...

p/s : berhati2 la semasa memandu n menunggang... ingat lah orang2 tersayang...
patuhi isyarat n peraturan lalulintas untuk keselamatan bersama...

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by izz86