Friday, April 10, 2009

Final Exam is Near....

hmm...

sekarang ni dah masuk study leave... so maknanya final wxam pun dah hampir... bila final exam dah hampir bermakna hari2 terakhir aku kat UTHM ni pun dah makin hampir... insyaALLAH kalau tak dak apa aral melintang aku akan tamatkan pengajian peringkat Degree aku lepas final exam sem ni... so kena la bersedia dengan cabaran baru selepas tamat kehidupan aku yang bergelar sebagai pelajar sejak berumur 7 tahun... so aku harap semua sahabat aku yang akan tamat pengajian pada tahun ini all the best in your next life as employer... dunia baru cabaran baru...

untuk semua sahabat, kawan n rakan aku good luck for your final exam for this sem... wish you all the best in your exam and hope you all can get better pointer this sem... buat yang tebaik untuk mendapatkan yang terbaik... ingat lah ALLAH sentiasa ada untuk hamba2Nya... berusaha, berdoa dan bertawakal kepada ALLAH untuk kejayaan kita...



kalau boleh tinggalkan lah computer n handphone tu untuk bulan exam ni supaya kita dapat menumpukan perhatian pada final kita sem ni....:)

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by izz86