Thursday, September 17, 2009

Buka Puasa Fs GP 1986 Putrajaya

(12/09/2009) huhuhu... this is best moment for me...

well untuk kali pertama aku jumpa ngan dak2 group ni... happy sangat2 mlm tu... best gak la lepak ngan korang smua... n yang paling best ni la first time aku hang out smpai ke pagi lam idup aku... hehehe... ape pun malam tu memang best giler la...

thanks semua sebab layan aku ngan baik ari tu... thanks pada Aust sebab sudi menumpang aku dengan kereta mu dari KL central hingga ke Putrajaya, pastu ke Alamanda, ke Q Bistro n menghantar aku pulang ke umah pg tu... hehehe... thanks gak pada ann, in, mimi, nabil, black, acap, kishi, moon, simbel, wana, nurul, sheera, zaid, fikri n syafiq sbb hadir malam tu n menghappy kn aku... hehehe.... thanks gak pada yang organize majlis tu...

ade masa lagi nanti aku join lg gath korang...:)
ape pun enjoy pic nih...









lagi pic tengok kat album ni...

0 comments:


Free Blogspot Templates by Isnaini Dot Com. Powered by izz86